سطح فرهنگ

سطح فرهنگ چیست؟

سطح فرهنگ نشان دهنده رشد شهر شما از نظر فرهنگی و آمادگی اون برای کنترل شهرهای بیشتر هستش.

 

چرا باید سطح فرهنگ رو افزایش بدیم؟

یکی از مهم ترین نیازهای شما برای تسخیر یک شهر جدید ، داشتن سطح فرهنگی بالاست. هرچه سطح فرهنگی بالاتری داشته باشید ، شهرهای بیشتری را میتوانید تسخیر کنید.

سطح فرهنگی نشان دهنده تعداد شهرهایی است که شما میتوانید به تسخیر خود درآورید.

 

چگونه سطح فرهنگی را افزایش دهیم؟

افزایش سطح فرهنگی از 4 طریق امکان پذیر میباشد. با مراجعه به خانه فرهنگ در دید شهر ، میتوانید این 4 مراسم رو مشاهده کنید:

1.اجرای تئاتر

2. جشن پیروزی

3.مسابقات المپیک

4.جشن در شهر

برگزاری هر یک از این 4 مراسم ، به شما 1 امتیاز فرهنگی میده و در بخش پیشرفت در بالای خانه فرهنگ ، میتوانید تعداد امتیازهای لازم برای رسیدن به سطح بعد رو مشاهده کنید.

 

خانه فرهنگ در گرپولیس

هنگام شروع بازی با مراجعه به خانه فرهنگ شما تصویر بالا را مشاهده خواهید کرد ، بالا سمت راست سطح فرهنگی شماست که در ابتدای بازی 2 میباشد و در سمت چپ تصویر میتوانید تعداد شهرهایی که هم اکنون در اختیار دارید را  مشاهده کنید. در ابتدای بازی شما 1 شهر دارید و چون سطح فرهنگی شما ۲ میباشد ، شما میتوانید 1 شهر دیگر را نیز تسخیر کنید.

زمانی که شما ۲ شهر را تسخیر کردید ، برای تسخیر شهر سوم ، باید ابتدا سطح فرهنگی را به 3 ارتقا دهید ; بدین منظور باید مراسم مختلف را برگزار کنید تا بخشی که در تصویر میبنید پر شود و به سطح بعد بروید. به عنوان مثال همانطور که در تصویر بالا میبینید ، برای رفتن به سطح 3 ، شما باید 3 امتیاز بدست آورید.